Uputstvo - Tehničko i informatičko obrazovanje VIII razred

Upustvo za osmi razred - učenje na daljinu!

      Dobrodošli!
Zbog obustave nastave učićemo na ovaj način. Ja sam pokušao da vam što bolje prilagodim uslove za rad i učenje. Na ovoj stranici će biti postavljane lekcije, video materijali, testovi, pitanja...

Svake nedelje ću postavljati nove časove (lekcije), vaša je obaveza da redovno pratite po rasporedu.

Objašnjenje stranice:

1. Na sredini stranice biće vidljiva poslednja objava - čas. Ispod se nalaze ranije objave - časovi.
2. Sa desne strane imate linkove ka potrebnim sadržajima:

     - Postavljeni časovi - spisak časova koji su postavljeni (možete da izaberete)
     - Linkove ka online sadržajima.
     - Simulacija - VL Elecricity - Preuzmite program - simulacija električnih kola. Ne mora se          instalirati samo raspakuj i presnimi na desktop. Posebno ko nema komplete za vežvu.
     - Novosti u školi - gde možete pročitati obaveštenja, raspored...



***: Kada otvarate linkove (ikone) sa desne strane kliknite: desni klik, pa otvori u novoj kartici (open in new tab), da se ne bi zatvorila ova stranica, tako da možete da pratite čas i radite u isto vreme.

*** Na mobilnim telefonima je moguće raditi (malo je teži rad),

Kada otvorite čas (klikom na njega): na sredini se nalazi sadržaj časa (tekst, video...).

Sa desne strane se nalaze najgledaniji časovi, moja slika i e-mail ( nastavnik.vucinic@gmail.com ) na koji ćete mi slati radove, ispod je formular za slanje kratkih poruka ( ali bolje koristite e-mail).


VAŽNO: kada šaljete e-mail uvek uišite ovo u polja:

kome (to):        nastavnik.vucinic@gmail.com

naslov (subject):      odeljenje-prezime ime-vezba1...                   ( npr.  8-2-Peric Pera-domaci)

Poštovani šaljem Vam e-mail. Pogledao sam postavljene časove.


VEŽBA1 prvi čas: Da bi prikupio vaše e-mailove pošaljite mi e-mail (vidi gore) 



Nadam se da ćete uživati u ovom načinu rada!

Коментари